יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

החיוך החדש שלי


בעבר כתבתי כאן על טיפול השיניים שלי, עכשיו שסיימתי רציתי לשתף טיפה




קודם כל: התנצלות!
לא פירסמתי כאן תקופה אבל באמת שהיתי נורא עסוקה עם הטיפול ורציתי לחזור עם כל הכוחות.

ועכשיו לנושא שלנו-

אז סופסוף זה נגמר!
טיפול שיניים ארוך ומפרך שערך כמעט 7 שנים
עברתי ניתוח להרמת חניכיים בלסת התחתונה ושתלים בלסת התחתונה 
הלסת העליונה קיבלה גשר זירקוניה מדים שפשוט שינה לי את החיים 


זו תמונה של לפני ואחרי:


אני לא יכולה לתאר אפילו את ההרגשה אחרי הטיפול המדהים שעשה ד"ר הלל ברוך
רופא ירושלמי תותח שהוא באמת אדם מדהים , מקצוען אמיתי ואני באמת ממליצה

לא מדובר כאן רק בפן הפיזי שהשיניים ישנן בעצם, פשוט בפן הנפשי שמאפשר לי סופסוף לחייך ולשמוח באמת
הטיפול מאוד לא זול לפחות לא במקרה שלי (100 אלף ש"ח) אבל זה באמת תלוי אצל כל אחד ספציפית



תודה שקראתם
ואחזור לעדכן כאן עוד המון בנושאים שמעניינים אותנו- איפור וטיפוח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

);