יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

my laline dream



ללין תמיד היתה עבורי מפלט בקניון, מקום אליו אפשר לרגע לברוח ולהנות מחנות שפשוט מנותקת משאר החנויות האחרות.


לכן לא הופתעתי שכחלק ממהלך המיתוג החדש של ללין , עוצבו מחדש האריזות,הפורמולות שופרו,החנויות שודרגו והתווספו המון ריחות חדשים.
העיצוב החדש מזמין את הלקוחות פנימה לחלל המשקף את כל מה שהוא Laline: קלאסי, הרמוני, נקי ומפנק.
קווי ההשראה מתבססים על החוויה הללינית:
הצבע הלבן- הקונספט המנצח והמבדל של המותג.
החוויה בחנות כמפלט- בריחה לעולם של יופי, שלווה, טוהר ופינוק.
Beauty play ground- החופש והנינוחות לנסות ולגלות את המוצרים.

לא יכולתי להתעלם מהאריזות היפהפיות של סדרת שלגיה, כל אחת מכן תוכל למצוא את החבילה המתאימה לה, בעיני זו המתנה המושלמת לחג למי שאוהבת להתפנק. במארז שלי בנוסף למוצרים, היו גם ספוג מיוחד למקלחת עם לבבות קטנים בתוכו ומראה מקסימה מסדרת שלגיה. האמת? שקניתי רק בגלל הנראות של החבילה! כל כך כיף לקבל דבר כזה שמעוטר בסרט אדום. מהמם.




מהסדרה עצמה התחדשתי ב2 קרמים: קרם גוף, קרם ידיים וסבון גוף .
סבון הגוף נעים וריחני מועשר בויטמין B, תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח
קרם הגוף והידיים מועשר בתמצית אלוורה , שמן שקים, חמאת קקאו, ויטמין B ומינרלים מים המלח.
קרם הגוף והידיים נספגים בצורה מדהימה על העור, משאירים אותו חלק, את הקרם מרחתי לפני השינה ולאורך כל היום שאחרי נהניתי מעור נעים.


הקרם שהכי הפתיע אותי היה הקרם ידיים בריח קוקוס ורבנה, אני מאוד אוהבת קוקוס, והאמת שאני לא חובבת גדולה של קרם ידיים, התחושה תמיד מאוד מציקה לי אחר כך, אבל עם הקרם הזה, פשוט לא הרגשתי תחושה כזו, לאחר המריחה הוא נספג במהירות ומשאיר ידיים נעימות למגע. והריח ממכר ביותר. אחרי יומיים רכשתי את הגרסה הגדולה ביותר.

הופתעתי מאוד גם מהמגבונים להסרת איפור שמפתיחה אי אפשר להתעלם מהריח המופלא של המגבון שעושה עבודה נפלאה בהסרת האיפור.
בנוסף במסגרת המבצע רוכשים ב150 ומקבלים את שמיכת הפון פון המפנקת ב50 ש"ח רכשתי את השמיכה החלומית שהיא פשוט כמו לישון בתוך ענן! בטוחה שאעשה בה שימוש נרחב בחורף הירושלמי הקר.

אני ממליצה מאוד לקפוץ לשם לפני החגים להתפנק בדברים עבורך ועבור מישהי שבא לך לפנק,מזכירה לכן שהגרלה על הבושם עדיין נמשכת! אם את רוצה לזכות בבושם לקראת את החג את מוזמנת להשתתף ממש בלחיצה כאן.


גברת מגונדרת.


**כל הפריטים בפוסט נרכשו מכספי הפרטי**

3 תגובות:

  1. מאוד אוהבת את הריחות החדשים! הסדרה של שלגיה מדברת אלי מאוד, כמובן :-) תתחדשי! תמונות נפלאות.

    השבמחק
  2. פוסט נהדר אהובה! בא לי את המראה! ^_^ חחח

    השבמחק

);