יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

HOLYDAY TREATS



ממתקים יוקרתיים תמיד מזכירים לי חג! אין כמו להתפנק במוצר יוקרתי לקראת השנה החדשה.






מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן, משיק את COUTURE PALETTE סדרה של 11 פאלטות ייחדיות בעלות 5 גוונים המאפשרים יצירה אינסופית של מראות ממגנטים ואולטרה חושניים,אשר נוצרו בהוקרה למקורות ההשראה הגדולים ביותר של מעצב העל. 

קולקציית קוטור פאלט שואבת השראה מכל הצבעים בעולם, מכל הטיולים, האמיתיים והדמיוניים, אליהם יצא איב סאן לורן במהלך השנים
 
הפלטה מגיעה ב11 שילובים שונים של צבעים



  
Deluxe Croisiere Poudre Terre Exotique Bronzer
ג'יבנשי לא מאכזבים אף פעם, הברונזר הזה במהודרה מוגבלת ויפהפיה
אי אפשר להתעלם מהתבליט המיוחד המזוהה מאוד עם המותג
הצבע על העור הוא זהוב ולא כתום או חום כמו ברונזרים אחרים
מעבר למוצר איכותי הברונזר הזה מבחינתי הוא יצירת אומנות



Dalia Noir

ממשיכים עם ג'יבנשי עם הבושם דליה נואר , בושם שלי מאוד מאוד מזכיר ריח של סבון תינוקות שאני באופן אישי מאוד אוהבת, הריח עדין ומיוחד שלא הרחתי בבשמים אחרים



 BABY DOLL KISS & BLUSH


משחק כפול של צבע ללחיים ולשפתיים משולבים בצורה מושלמת
12 גווני פופ מרעננים ל- "בייבי דול" של איב סאן לורן, יפהפה ביותר, הגוון האדום מאוד מחמיא לשפתיים, על הלחיים לא יצא לי לנסות אבל מבטיחה לעדכן!


זוכרות את ההגרלת בישום שלנו?
אז יש לנו זוכה!
הדס חייט, את הזוכה בבושם של מרינה דה בורבון ואימך היקרה זוכה בספריי של ללין ובשפתונים של מייבלין
מוזמנת ליצור איתי קשר!



 בהזדמנות זו רוצה להודות לכל המשתתפות בהגרלה
מאחלת לכולן שנה טובה ומתוקה

גברת מגונדרת.

*מוצרי איב סאן לורן התקבלו לסקירה*


 



 

תגובה 1:

  1. התמונות בפוסט הזה פשוט יפיפיות!
    אני לא נוטה להתרגש ממוצרי יוקרה, אך מודה שעשית לי חשק.

    השבמחק

);